ПРАВИЛАвнутрішнього розпорядкуТовариства з обмеженою відповідальністю“МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АП
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказом №17-П від « 30 » вересня 2024 року
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Правила внутрішнього розпорядку Товариства з обмеженою відповідальністю “МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АП” (надалі — Правила) розроблені відповідно до законодавства України, зокрема Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» (далі — Основи), Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю “МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АП” (надалі – Товариство або Медичний центр) і регламентують правила перебування пацієнтів/законних представників пацієнтів/членів їхніх сімей та особливості надання медичних та інших послуг у сфері медичного обслуговування (далі — послуги) в Товаристві, що слугує пацієнтам отримувати послуги на належному рівні, а Медичному центру їх надавати.
1.2. Інформація про послуги, які надаються в Медичному центрі, інформація про медичний персонал та інших працівників Медичного центру, прейскурант послуг є відкритими для ознайомлення для всіх відвідувачів у доступному для їх перегляду місці.
1.3. Таку інформацію пацієнти/законні представники пацієнта або відвідувачі можуть отримати також у реєстратора медичного (далі – реєстратор) Медичного центру при самостійному ознайомленні зі спеціальних письмових формулярів.
1.4. Медичний центр надає послуги в дні і години, встановлені Адміністрацією Товариства.
1.5. Прийом пацієнтів відбувається за попереднім записом, окрім випадків визначених Правилами, з 09:00 до 20:00 год. з понеділка до п’ятниці, у суботу – з 09:00 до 18:00 год., неділя — вихідний.
1.6. Первинна облікова документація інших суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність з медичної практики, враховується медичними працівниками Товариства, але не може слугувати підставою для надання послуг у Медичному центрі.
1.7. Отримання послуг і консультаційного висновку спеціаліста у Медичному центрі може бути забезпечено виключно після консультації лікаря Медичного центру або проходження обстеження саме в Медичному центрі.
1.8. У разі укладення Договору про надання медичних послуг, пацієнт/законний представник пацієнта повинен дотримуватись вимог цього Договору та Правил. При різному регламенті однакових правовідносин, перевагу матимуть положення з укладеного Договору про надання медичних послуг.
1.9. У Медичному центрі послуги надаються амбулаторно, з використанням методів профілактики, діагностики, лікування та лікарських засобів, медичної техніки та виробів медичного призначення, дозволених до застосування у нормативно встановленому порядку.
1.10. Після звернення до Медичного центру та/або укладення Договору про надання медичних послуг, пацієнт/законний представник повинен неухильно дотримуватись цих Правил.
1.11. Ці Правила поширюються також на відвідувачів (зокрема, законних представників, членів сімей пацієнтів) Медичного центру, зокрема в частині дотримання тиші, чистоти, техніки безпеки, протипожежної безпеки тощо.
ЗАПИС НА ПРИЙОМ
2.1. Медичний центр надає планову медичну допомогу і не проводить прийом пацієнтів у зв’язку з гострими болем, травмами та іншими екстреними ситуаціями. На виконання положення ст. 37 Основ медичні працівники Товариства зобов’язані невідкладно надавати необхідну медичну допомогу в разі виникнення невідкладного стану людини.
2.2. Запис на прийом у Медичний центр проводиться попередньо, за день чи декілька днів до бажаного візиту.
2.3. Прийом без попереднього запису в день прийому можливий лише при наявності вільних місць у графіку роботи відповідного медичного працівника.
2.4. Пацієнт/законний представник пацієнта може отримати попередню інформацію про перелік послуг, їх вартість, порядок оплати та інше у реєстратора Медичного центру безпосередньо або за телефоном +38 067 653 31 53; +38 032 288 03 28 або на офіційному веб-сайті Медичного центру https://medicalcenterup.com.ua (надалі — веб-сайт).
2.5. Пацієнт/законний представник пацієнта, під час запису за телефоном або безпосередньо в Медичному центрі, може обрати день і час прийому із наявних вільних місць для запису, про які йому повідомить реєстратор Медичного центру. Під час запису на офіційному веб-сайті – обрати бажану дату запису та частину дня, проте визначення точної дати та часу запису на прийом здійснюється шляхом телефонного зв’язку реєстратора Медичного центру за телефоном залишеним пацієнтом, а у визначених законом випадках його законним представником, у формі під час запису на веб-сайті. Пацієнт/законний представник пацієнта несе ризики пов’язані з точністю даних, вказаних у формі запису онлайн на веб-сайті та доступністю номера мобільного телефону, залишеного ним для зв’язку. Медичний центр не гарантує наявність можливості запису на прийом у дату та частину дня, що обрані пацієнтом/законним представником пацієнта у формі запису онлайн на веб-сайті.
2.6. Під час запису на прийом, пацієнт/законний представник пацієнта повинен чітко вказати послугу/пакет послуг, на які він записується, якщо пацієнт/законний представник пацієнта не надасть необхідної інформації, Медичний центр залишає за собою право відмовити йому в наданні послуг.
2.7. Враховуючи, що за окремими напрямами можуть вести прийом декілька спеціалістів і вони працюють за індивідуальними графіками, пацієнту/законному представнику пацієнта, якщо пацієнт спостерігаються у певного лікаря, рекомендується попереджати про це при записі на візит.
2.8. Пацієнт повинен прийти на прийом у Медичний центр у призначений день і час.
2.9. Якщо пацієнт не має можливості прибути в призначений час, в разі необхідності скасування візиту або зміни призначеного часу візиту, пацієнт/законний представник пацієнта зобов’язаний завчасно попередити реєстратора Медичного центру (не пізніше як за 1 (один) робочий день, а у випадках поважних причин – за можливості, але не пізніше як за 1 (одну) годину до прийому).
2.10. У разі, якщо пацієнт не з’явився на прийом у призначений час без попередження або запізнився більше ніж на 10 (десять) хвилин, запис може бути скасовано.
2.11. У разі непередбачуваної відсутності медичного працівника Медичного центру та інших поважних причин (повітряна тривога, відсутність електропостачання тощо), реєстратор попереджає про це пацієнта завчасно (за можливості, але не пізніше як за 1 (одну) годину до прийому) за контактним телефоном, який був вказаний пацієнтом. При цьому, за бажанням пацієнта, запис переноситься на інший, зручний для нього час.
2.12. У Медичному центрі є декілька кабінетів лікарського прийому та прийому інших медичних працівників, вони не закріплені за конкретними працівниками Товариства, тому пацієнт може перебувати послідовно в різних кабінетах з одним лікарем або іншим медичним працівником.
2.13. Пацієнт/законний представник пацієнта має право замовити виїзд медичного працівника Медичного центру додому. З’ясування можливості замовлення виїзду конкретного медичного працівника додому до пацієнта здійснюється пацієнтом/законним представником пацієнта в реєстратора Медичного центру. Для замовлення виїзду медичного працівника додому та прийому пацієнта вдома застосовуються правила запису на прийом та правила прийому, що встановлені в п.п. 2.1-2.11 цих Правил.
2.14. Для нагадування про запланований візит до Медичного центру пацієнту приходить сповіщення на вказаний ним номер телефону (смс, viber-повідомлення або повідомлення на інший месенджер).
2.15. Інформування про результати проведеного медичного обстеження/обстежень надсилатимуться на носії, вказані в Згоді на скерування результатів обстеження на електронну адресу/телефон, що заповнюється у реєстратора при першому зверненні чи при безпосередньому записі в реєстратора.
ПРАВИЛА ПЕРЕБУВАННЯ У МЕДИЧНОМУ ЦЕНТРІ
3.1. Пацієнт/законний представник пацієнта, що зайшов до Медичного центру в осінньо-зимовий період, зобов’язаний зняти верхній одяг і повісити його в шафу або на вішак в холі, залишити в шафі великі валізи або інші габаритні речі, додатково одягнути бахіли, якщо їх видають при вході, уточнити свій запис у реєстратора.
3.2. Медичний центр не несе відповідальності за збереження грошей, цінних речей і одягу пацієнтів (відвідувачів), за винятком тих, які були передані на відповідальне зберігання.
3.3. Пацієнт/законний представник пацієнта, який знаходиться у Медичному центрі, повинен ставитися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, а також відвідувачів Товариства, не дозволяти собі проявів поведінки, що суперечить усталеним нормам моралі в суспільному житті. Поведінка пацієнта/законного представника пацієнта та будь-якого іншого відвідувача Медичного центру, не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
3.4. Реєстратор заповнює медичну документацію, в якій зазначає загальні дані про пацієнта. На прохання реєстратора пацієнт надає документ, що засвідчує його особу.
3.5. У разі необхідності укладення Договору про надання медичних послуг, реєстратор надає пацієнтові примірник договору та додатків до нього для ознайомлення та в разі виникнення питань консультує щодо його положень, або скеровує на консультацію до медичного директора. З дати підписання сторонами договір набирає чинності та є обов’язковим до виконання.
У разі відмови пацієнта/законного представника пацієнта від виконання вимог цього пункту Правил, Медичний центр відмовляє такому пацієнту в наданні послуг.
3.6. Координаційну роботу при зверненні пацієнтів до Медичного центру забезпечує реєстратор, який виконує функції розподілу пацієнтів до медичних працівників, надає довідкову інформацію.
3.7. При записі на всі види послуг пацієнт/законний представник повинен підійти до реєстратора, після чого може зачекати на початок прийому в зоні очікування Медичного центру.
3.8. Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря, іншого медичного працівника може відбуватися з невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що в усіх пацієнтів різний стан здоров’я, тривалість консультації пацієнта може перевищувати передбачуваний проміжок часу і початок наступної консультації або обстеження може відтермінуватись).
3.9. Усі дані щодо надання послуги (зокрема, результати діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, діагноз і рекомендації лікаря) вносяться в медичну карту амбулаторного хворого (форма 025/о). Медична карта амбулаторного хворого є власністю Медичного центру і зберігається протягом всього часу надання послуг, а потім протягом строку, визначеного законодавством України.
3.10. Після надання послуг пацієнт/законний представник пацієнта отримує медичну документацію, що видається Медичним центром, з огляду на надану послугу, згідно з вимог законодавства України (зокрема, консультаційний висновок, виписку з медичної карти амбулаторного хворого).
3.11. Пацієнт має право спостерігатися в одного медичного працівника, при відповідному попередньому записі та інформуванні про це реєстратора.
3.12. У Медичному центрі забороняється проходити до медичних приміщень у верхньому одязі. Одяг пацієнтів та відвідувачів, має бути чистим та охайним. Зазначені обмеження стосуються як пацієнтів, так і осіб, що їх супроводжують, та інших відвідувачів.
3.13. Реєстратор Медичного центру має право не дозволити увійти до Медичного центру пацієнтам та іншим відвідувачам, які мають зовнішні ознаки сп’яніння чи дії наркотичних або психотропних речовин. У разі потреби припинення протиправних дій пацієнтів/інших відвідувачів реєстратор може викликати співробітників поліції.
3.14. Медичні послуги в умовах запровадження воєнного стану надаються за нормами мирного часу. У разі оголошення повітряної тривоги медичні працівники, які не залучені до надання невідкладної допомоги, разом із пацієнтами, яким надаються послуги, зобов’язані пройти в укриття.
ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПАЦІЄНТІВ ТА ВІДВІДУВАЧІВ МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ
4.1. Пацієнт має право:
4.2. Пацієнт зобов’язаний:
4.3. Пацієнтам заборонено:
У разі наявності будь-якого із вище перелічених видів порушень, Медичний центр залишає за собою право відмовити пацієнту в прийомі або, якщо пацієнт вже отримує послугу, відмовити в продовженні надання послуги без матеріальної компенсації за ненадану до кінця послугу.
У разі надання послуг пацієнтам до 18 років, законні представники повинні сприяти у реалізації їхніх прав і виконанні обов’язків. На законних представників покладаються обов’язки та вони наділені правами, що передбачені законодавством України. Також на законних представників поширюються норми цих Правил в аспекті регламенту статусу відвідувачів.
4.4. Відвідувачі мають право:
4.5. Відвідувачі зобов’язані:
4.6. Відвідувачам заборонено:
ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ
5.1. Права Медичного центру:
Відмовити пацієнтові в наданні послуг в будь-який момент (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю пацієнта) якщо:
Не починати (або призупинити) надання послуг пацієнту у випадках:
5.2. Медичний центр зобов’язаний:
5.3. Медичний центр та його працівники не несуть відповідальності за травми, інші пошкодження отримані пацієнтами, іншими відвідувачами, в тому числі малолітніми особами, в приміщенні Медичного центру та/або прибудинковій території через власну необережність та/або недбалість. Відповідальність за дотримання цих Правил, а також за дотримання правил безпеки малолітніх пацієнтів, відвідувачів Медичного центу несуть законні представники малолітніх осіб, інші особи – несуть відповідальність за дотримання цих Правил та правил безпеки – самостійно. Законні представники малолітніх осіб зобов’язані слідкувати за безпекою малолітніх осіб, яких вони супроводжують у Медичному центрі.
РОЗРАХУНОК ЗА НАДАНІ ПОСЛУГИ
6.1. Усі види послуг у Медичному центрі надаються за оплату. Ціни на послуги вказані в прейскуранті послуг Медичного центру.
6.2. Розрахунок відбувається шляхом внесення, як готівкових грошових коштів, так і по безготівковому розрахунку.
6.3. Розрахунок за вакцини, інші попередньо замовлені пацієнтом медичні препарати, проведення маніпуляцій, щеплення здійснюється шляхом передоплати до початку надання медичної послуги, тобто до прийому у медичного працівника Медичного центру. Розрахунок за прийом лікаря чи іншого медичного працівника відбувається після надання послуг (після завершення прийому, діагностичного обстеження тощо). Усі розрахунки за послуги Медичного центру, вакцини, інші медичні препарати тощо здійснюються пацієнтом/законним представником пацієнта чи іншим платником в інтересах пацієнта в реєстратора Медичного центру.
6.4. У випадку, передбаченому п. 2.13 цих Правил, розрахунок здійснюється пацієнтом/законним представником пацієнта чи іншим платником в інтересах пацієнта медичному працівнику Медичного центру або шляхом передоплати в реєстратора Медичного центру при замовленні відповідної послуги.
6.5. Підставою для розрахунку є медична картка амбулаторна хворого, де вказаний перелік послуг, які були надані пацієнту або інший документ, що підтверджує надання послуг спеціалістом Медичного центру.
6.6. Якщо в процесі надання послуги виникне необхідність у наданні додаткових послуг, обсяг таких замовляється та оплачується окремо.
6.7. Ціни і структура прейскуранта послуг можуть бути змінені. Про зміни цін пацієнту повідомляють напередодні прийому в медичного працівника в усній формі або при записі на прийом.
7. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ПАЦІЄНТІВ
7.1.. У випадку, коли пацієнт незадоволений якістю наданих йому послуг, рівнем медичного та сервісного обслуговування, вважає, що його права як пацієнта були порушені, він має право звернутись зі скаргою до медичного директора Медичного центру.
7.2. Письмові скарги пацієнтів розглядаються відповідно до строків, визначених законодавством України, із надісланням заявнику відповіді поштою за адресою місця проживання.
7.3. Усні скарги розглядається на особистому прийомі в медичного директора (за попереднім записом, а у невідкладних випадках – при особистому зверненні).
7.4. Розгляд скарг пацієнтів/законних представників пацієнтів/членів сімей щодо якості послуг у Медичному центрі здійснюється на Медичній раді.
7.5. За результатами розгляду скарг чи інших звернень, ухвалюється рішення, яке обов’язково доводиться до відома заявника.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ВНУТРІШНЬОГО РОЗПОРЯДКУ МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ
8.1. Особи, які порушують ці Правила, несуть відповідальність згідно з законодавством України та цими Правилами, а в разі укладення Договору про надання медичних послуг —також за договірними положеннями.
8.2. У випадку порушення норм цих Правил пацієнту можуть відмовити в наданні послуг.
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
Будь-які зміни чи доповнення до вказаних Правил вносяться на підставі наказу директора Медичного центру.Випадки, що не врегульовані цими Правилами, регулюються законодавством України, а в разі укладення Договору про надання медичних послуг — також договірними положеннями.